УПРАВЛІННЯ ЦІНОВОЮ ПОЛІТИКОЮ: ОРГАНІЗАЦІЙНІ АСПЕКТИ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2413-9998.2020.3(46).214388Ключові слова:
ціна, цінова політика, ціноутворення, управління ціновою політикоюАнотація
Ефективна організація управління ціновою політикою є одним із визначальних факторів розвитку підприємства. В рамках процесу формування цінової політики виділяють три блоки – обґрунтування цілей, інструментарій та прийняття організаційних рішень. Аналіз літератури показує, що організаційна складова цінової політики висвітлена дуже поверхово. Метою статті є дослідження окремих етапів процесу ціноутворення з позиції його організації. В роботі узагальнено вихідні елементи розробки цінової політики підприємства. Сформульовано основні етапи процесу управління ціновою політикою. Запропоновано розглядати процес управління ціновою політикою підприємства в умовах ринку з класичних позицій менеджменту, як перелік чотирьох основних етапів 1) аналіз інформації; 2) підготовка альтернатив; 3) реалізація рішень; 4) контроль за виконанням. Проведено аналіз варіантів організаційної взаємодії структурних підрозділів підприємства на кожному з етапів.
Посилання
Oklander, M. A., Chukurna, O. P. (2012). Marketynhova tsinova polityka. [Marketing pricing policy]. Kyiv: Center for Educational Literature. [in Ukrainian].
Tarasevich, V. M. (2010). Tsenovaya politika predpriyatiya.[Price policy of the enterprise]. [A textbook for universities. 3rd ed]. SPb .: Peter. [in Russian].
Lipsits, I. V. (2011). Tsenoobrazovaniye.[Pricing]. Moscow: Yurayt. [in Russian].
Mazur, O. E. (2012). Rynkove tsinoutvorennya.[Market pricing]. Kyiv: Center for Educational Literature. [in Ukrainian].
Gerasimenko, V. V. (2006). Management of the company's pricing policy.[Management of the company's pricing policy]. Moscow: Exmo. [in Russian].
Obozna, V. V. (2017). Tsinova polityka v systemi upravlinnya zbutovoyu diyalnistyu na pidpryyemstvi.[Price policy in the management system of sales activities at the enterprise]. Economic Bulletin of the Zaporozhye State Engineering Academy, 1(2), pp. 7-12. [in Ukrainian].
Kudrenko, N. V., Redzyuk, T. Yu., Muravskaya, T. M. (2017). Substantiation of the pricing policy of the enterprise.[Substantiation of the pricing policy of the enterprise]. Economy and society. Electronic scientific professional publication of Mukachevo State University, 13, pp. 210-214. Retrived from: http://www.economyandsociety.in.ua/journal/13_ukr/35.pdf [in Ukrainian].
Tatyanich, L. S. (2015). Pryntsypy efektyvnoyi tsinovoyi polityky pidpryyemstva.[Principles of effective pricing policy of the enterprise]. Bulletin of Berdyansk University of Management and Business, 4(32), pp.71-75. [in Ukrainian].
Pechenkina, A. A. (2018). Formirovaniye tsenovoy politiki torgovogo predpriyatiya.[Formation of the pricing policy of a trading company]. A young scientist, 41 (227), pp. 137-143. URL: https://moluch.ru/archive/227/53040/ [in Russian].
Butusova, A. S. (2018). Ponyatiye tsenovoy strategii, kharakternyye cherty.[The concept of pricing strategy, characteristics]. Economics and business: theory and practice, 12-1. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/ponyatie-tsenovoy-strategii-harakternye-cherty [in Russian].
Dolan, Robert J., Simon, Herman. (2005). Effective pricing = Power pricing. Moscow: Exam. [in Russian].
Sait Derzhavnoho pidpryemstva “Artemsil” [Site of the State Enterprise “Artemsil”]. Retrived from: http://www.artyomsalt.com/ [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Правовласниками опублікованого матеріалу є авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.