Сайт видання Одеського Національного університету імені І. І. Мечникова "Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління"

Пошук


 
Випуск Назва
 
Том 1, № 1/1 (2014) Сучасні тенденції трансформації маркетингових стратегій. Анотація  PDF
В. М. Лисюк
 
Том 2, № 1/3 (2015) Аналіз термінології «емоційного маркетингу». Анотація  PDF
Е. Е. Мазур
 
Том 18, № 3(43) (2019) РОЗВИТОК ІНСТРУМЕНТАРІЮ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У КОНТЕКСТІ РОЗШИРЕННЯ ПОСЛУГ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ РЕКЛАМИ Анотація  PDF
О. О. Селезньова, Ю. В. Робул, В. В. Шмагіна
 
Том 18, № 3(43) (2019) ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ В ЕКОЛОГО-ІННОВАЦІЙНОМУ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ ВРАЖЕНЬ Анотація  PDF
О. В. Садченко, Н. І. Хумарова
 
Том 17, № 1(38) (2018) Становлення та розвиток концепції нейромаркетингу в сучасних умовах Анотація  PDF
О. В. Жмай
 
Том 19, № 2(45) (2020) ПОБУДОВА БІЗНЕС-СТРУКТУРИ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА НА ІННОВАЦІЙНІЙ ОСНОВІ Анотація  PDF
О. В. Балахонова
 
Том 19, № 2(45) (2020) УЗАГАЛЬНЕНА КУПІВЕЛЬНА ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ ТОРГІВЕЛЬНИХ ПОСЛУГ Анотація  PDF
Т. В. Деркач
 
Том 19, № 1(44) (2020) ІНФОРМАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ У ПРОГНОЗУВАННІ ПОЯВИ НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ Анотація  PDF
Д. О. Мельниченко
 
Том 15, № 3(34) (2016) Місце цінової стратегії в системі стратегічного управління підприємством Анотація  PDF
Марія Г. Захарова
 
Том 16, № 3(37) (2017) Передумови та чинники розвитку морської портової галузі України Анотація  PDF
Ірина Михайлівна Нєнно
 
Том 16, № 1(35) (2017) РОЗВИТОК РЕГІОНАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ ЯК ЗАСОБУ ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ Анотація  Без заголовку
О. М. Кравченко, Т. К. Метіль
 
1 - 11 з 11 результатів

Пошукові нотатки:

  • Пошукові терміни незалежні від регістру
  • Слова загального вжитку ігноруються
  • За замовчуванням повертаються лише ті статті, які містять всі терміни запиту (тобто застосовується оператор AND)
  • Для того, щоб знайти статті, які містять один з термінів, комбінуйте чисельні слова з оператором OR; наприклад, освіта OR навчання
  • Для створення складних пошукових запитів використовуйте дужки; наприклад, архів ((журналів OR конференцій) NOT дисертацій)
  • Для того, щоб шукати цільні пошукові фрази використовуйте лапки; наприклад, "видання відкритого доступу"
  • Виключайте слова, ставлячи перед ними символ - або оператор NOT; наприклад, вибори -президента або вибори NOT президента
  • Використовуйте у термінах символ * як метасимвол, що позначає будь-яку послідовність символів; наприклад, за запитом соці* будуть знайдені документи, що містять слова "соціальний", "соціалістичний", "соціологічний" тощо